İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürü ile Sınır Yönetimi Dış İlişkiler ve Projeler Daire Başkanı ve heyeti Şırnak 112 Acil Çağrı Merkezi İl müdürlüğünü ziyarete etti. Ziyaret esnasında İl Müdürü Erhan Tatar, Şırnak 112 Çağrı Merkezi ile acil yardım hizmeti veren tüm kurumların koordineli çalışmaları hakkında bilgi aktardı.
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ile birlikte Şırnak’a gelen İller İdaresi Genel Müdürü ile Sınır Yönetimi Dış İlişkiler ve Projeler Daire Başkanı ilk ziyaretini Şırnak 112 Acil Çağrı Merkezi İl müdürlüğüne yaptılar.
İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürü Selçuk Aslan ve Sınır Yönetimi Dış İlişkiler ve Projeler Daire Başkanı Mehmet Yüzer ile Şırnak Vali yardımcısı Ali Erdoğan’ı Şırnak 112 Acil Çağrı Merkezi İl Müdürü Erhan Tatar kapıda karşıladı.
İller İdaresi Genel Müdürlüğü tarafından Şırnak’taki güvenlik korucularına hizmet içi eğitim semineri için gelen heyet, ziyaret ettikleri 112 Acil çağrı Merkezini gezdikten sonra İl Müdürü Erhan TATAR kendilerine daha huzurlu güvenli bir Şırnak için hazırlamış oldukları kısa, orta ve uzun vadeli eylem planları hakkında bilgi aktardı.
Brifing niteliğinde sunum yapan Şırnak 112 Acil Çağrı Merkezi İl Müdürü Erhan TATAR, Çağrı Merkezimiz acil yardım hizmeti veren tüm kurumların entegrasyonuyla 2021 yılından itibaren 112 Sağlık, 122 AFAD, 155 Emniyet, 156 Jandarma, 177 Orman yangın ve 110 İtfaiye acil çağrı numaralarının 112 çatısı altında birleşmesi sonucunda faaliyetine başlamıştır.
Şırnak için hazırlamış olduğumuz kısa, orta ve uzun vadeli eylem planlarımızı Bakanlığımızın ve Valiliğimizin desteğiyle faaliyete geçirmiş bulunmaktayız. Dedi ve İçişleri Bakanlığının Şırnak’a özel ilgi ve destekleri içinde teşekkür etti. Silopi GAZETESİ/ Mahmut İbrahimoğlu