Geleceğin reklam modeli: Youtube « Silopi Gazetesi

SON DAKİKA

Geleceğin reklam modeli: Youtube

Bu haber 13 Aralık 2019 - 15:52 'de eklendi ve kez görüntülendi.

Silopi GAZETESİ (iha) Sosyal Medya Uzmanı Haluk Arslantaş youtube ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu.”Doğru Hedef Kitle ve Doğru İçerik Stratejisi ile Fenomen Olmak An Meselesi!”Bugün toplumda kabul görmüş ünlü kişilere ek olarak bilgisayar oyunlarını çok iyi oynayan bir genç, harika yemek tarifleri hazırlayan bir ev hanımı veya gezdiği yerlerin video ve fotoğraflarını paylaşan bir gezgin internetteki sosyal medya hesapları sayesinde çok hızlı bir şekilde milyonlarca takipçiye ulaşıp, dünyaca ünlü bir internet ünlüsü haline gelebildiğini anlatan Sosyal Medya Uzmanı Haluk Arslantaş, “YouTube’un dijital dünya üzerindeki artan etkisi ve içerik üreticilerinin fazlalığı ile “Geleceğin Reklam Modeli” olarak adlandırılan video reklamcılığı markaların en çok tercih ettiği reklam modelleri arasına girmeyi başardı.

Ayrıca video içerisinde karşımıza çıkan in-stream reklamların dijital mecrada yer alan diğer reklam modellerine nazaran artan tıklanma oranı bunu kanıtlar nitelikte diyebiliriz. Bir kurum, kuruluş veya marka olarak ürünlerimizi, hizmetlerimizi veya servislerimizi tanıtmak istediğimiz YouTube’da video reklamcılığı dışında kullanacağımız bir diğer reklam modeli ise Influencer Marketing. Influencer Marketing modelinin tercih edilme sebeplerinin başında reklam bütçeleri yer almaktadır. Yeni nesil reklamcılık modelinin her mecrasında reklam maliyetleri konvansiyonel reklam maliyetlerine nazaran daha düşüktür. Influencer çalışmalarının tercih edilmesinin bir diğer sebebi ise; markaların reklamını yapacağı ürününü doğru influencer seçilmesi halinde doğrudan hedef kitleye tanıtıyor olması gelmektedir” dedi.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

Yorum Yok
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.